Для отримання допуску до участі в аукціоні з продажу активів, що обліковуються на балансі банку, що ліквідуються, необхідно:
1. Ознайомитись з Договором приєднання та Правилами проведення аукціону.
2. Зареєструватися тут для участі в аукціоні.
3. Подати заяви про участь в аукціоні в електронному вигляді та завантажити до неї скановані копії документів на кожен лот окремо зі свого персонального кабінету. Перелік документів визначено у п.8.9 Правил проведення аукціону:
3.1. Для фізичних осіб:
- Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (для фізичних осіб – підприємців);
- Копія паспорта;
- Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, або номер паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків України;
- Довідка про відкриття рахунку в банківській установі (або копія договору про відкриття рахунку в банківській установі);
- Копія платіжного доручення, що підтверджує сплату Користувачем реєстраційного внеску;
- Копія платіжного доручення, що підтверджує сплату користувачем гарантійного внеску;
- Анкета-опитувальник для здійснення фінансового моніторингу.
3.2. Для юридичних осіб:
- Копія установчих документів (Статут, Положення, установчий договір або договір про створення підприємства);
- Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Копія Свідоцтва платника ПДВ або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо користувач зареєстрований платником ПДВ);
- Довідка про банківські та інші реквізити Користувача;
- Копія платіжного доручення, що підтверджує сплату Користувачем реєстраційного внеску;
- Копія платіжного доручення, що підтверджує сплату Користувачем гарантійного внеску;
- Анкета-опитувальник для здійснення фінансового моніторингу.
3.3. Для фінансових установ, які приймають участь у Відкритих торгах,
предметом яких є відступлення права вимоги за кредитними договорами та договорами забезпечення:
- Завірену копію установчих документів (Статут, Положення, установчий договір або договір про створення підприємства);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що містить відомості, які є актуальними на дату подання заяви про участь у Конкурсі;
- Завірену копію банківської ліцензії (якщо Користувач є банком);
- Реєстрацію фінансової установи (за наявності) (якщо Користувач є небанківською фінансовою установою);
- Завірену копію Свідоцтва платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Користувач, зареєстрований платником ПДВ);
- Довідку про банківські та інші реквізити Користувача;
- Довіреність від керівництва фінансової установи уповноваженій особі представляти на Конкурсі інтереси цієї юридичної особи з подальшим укладенням договору від
імені цієї фінансової установи у разі її визнання Переможцем Конкурсу (в т.ч. надання пакету документів та участь у Конкурсі) (у рази потреби);
- Якщо ціна Об’єкту продажу, перевищує обмеження, зазначені в установчих документах (статуті тощо) щодо укладання уповноваженою особою договорів-правочинів від
імені фінансової установи, - дозвіл уповноваженого органу фінансової установи на укладання договорів відступлення прав вимоги за кредитними договорами та договорами
забезпечення виконання зобов’язання та/або договорами купівлі-продажу Активу банків на суму, що перевищує зазначені обмеження (протокол загальних зборів акціонерів
(учасників) товариства, рішення спостережної (наглядової) ради тощо);
- Копії платіжних документів, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків, завірені належним чином банком-відправником;
- Анкета-опитувальник для здійснення фінансового моніторингу.
4. Сплатити реєстраційний та гарантійний внески по лотам за наступними реквізитами.
- Сплата реєстраційного та гарантійних внесків по лотам вносяться на поточний рахунок Організатора (ТОВАРНА БІРЖА «ПЕРСПЕКТИВА-КОММОДІТІ»); Код ЄДРПОУ: 37732456, п/р № 26006000166001 в ПАТ "БАНК АВАНГАРД", МФО 380946, вказавши наступне призначення платежу;
- Реєстраційний внесок (ПІБ, ІПН покупця - для фізичних осіб; найменування, ЄДРПОУ для юридичних осіб), з урахуванням ПДВ;
- Гарантійний внесок по лоту №____ (ПІБ, ІПН покупця - для фізичних осіб; найменування, ЄДРПОУ для юридичних осіб), без ПДВ;
- Реєстраційний внесок складає 100,00 грн. (сто гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ;
- Гарантійний внесок складає 10% від початкової ціни Лоту.
5. Надіслати поштою на адресу Біржі або надати особисто представнику Біржі за адресою м.Київ, вул. Льва Толстого, буд. 9А, тел.(044)500-18-92
оригінал заяви про участь в аукціоні (для фізичних осіб,
для юридичних осіб або
для фінансових установ),
анкету-опитувальник для здійснення фінансового моніторингу та завірені або керівником Користувача (якщо Користувач юридична особа), або особистим підписом (якщо Користувач фізична особа) копії документів, раніше перелічених у п.3.
ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ:
Допуск до участі в аукціоні надається ТІЛЬКИ за умови виконання всіх вищевказаних дій і ТІЛЬКИ до кінцевого строку подання заяви про участь (в електронному та паперовому вигляді), що вказаний в оголошенні Біржі, на веб-сайті www.fg.gov.ua або в друкованих засобах масової інформації, визначених виконавчою дирекцією ФГВФО.
Загальний перелік документів
Правила проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу активів, що обліковуються на балансі банку, що ліквідується
Договір приєднання про визначення умов участі у торгах з продажу активів банку
Заява про участь для фізичних осіб в аукціоні
Заява про участь для юридичних осіб в аукціоні
Заява про участь у відкритих торгах шляхом відступлення права вимоги за кредитними договорами (для фін. установ)
Анкета-опитувальник для фізичних осіб
Анкета-опитувальник для юридичних осіб
ТАРИФНІ ПЛАНИ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ
Інструкція Користувача від 19.02.2016р.